Οι σύμβουλοι γενικά έχουν κακή φήμη. Υπάρχει το στερεότυπο και όχι άδικα, ότι εισβάλλουν μέσα σε μία επιχείρηση, χρεώνουν μια περιουσία απλά για να κάνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα και έπειτα φεύγουν αφήνοντας πίσω τους σύγχυση και διαμάχες.

Εγώ ευτυχώς δεν έχω γίνει μάρτυρας τέτοιων φαινομένων. Είχα την ευχαρίστηση να συνεργαστώ με συμβούλους που:

1. Ήταν επικοινωνιακοί και αποτελεσματικοί
2. Ήταν γνώστες του αντικειμένου τους
3. Είχαν καλές διασυνδέσεις στον κλάδο

Γιατί λοιπόν οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεργάζονται με Digital Agency;

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.