Ανάλυση Πελατών: Σκεφτείτε έξω από το «μαύρο κουτί»
Ιούνιος 12, 2018 In Business Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανάλυση Πελατών: Σκεφτείτε έξω από το «μαύρο κουτί»
Ιούνιος 12, 2018 In Business Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανάλυση Πελατών: Σκεφτείτε έξω από το «μαύρο κουτί»
Ως ειδικοί στο χώρο της συλλογής των ψηφιακών δεδομένων, καλείστε από ανώτερους «ηγέτες» να εστιάσετε στη διαδρομή του πελάτη και τη βελτιστοποίηση της πορείας των αλληλεπιδράσεων των καταναλωτών με το εμπορικό σήμα σας. Μέσα σε αυτή την πορεία, υπάρχουν τρεις τάσεις (ή προκλήσεις) στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείτε: