Ως  ειδικοί στο χώρο της συλλογής των ψηφιακών δεδομένων, καλείστε από ανώτερους «ηγέτες» να εστιάσετε στη διαδρομή του πελάτη και τη βελτιστοποίηση της πορείας των αλληλεπιδράσεων των καταναλωτών με το εμπορικό σήμα σας. Μέσα σε αυτή την πορεία, υπάρχουν τρεις τάσεις (ή προκλήσεις) στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείτε:

  • Βαθιά κατανόηση του κοινού-στόχου σας για να προβλέψετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.
  • Η κάλυψη των προσδοκιών των πελατών (αν και με υψηλότερους στόχους μπορείτε να βοηθήσετε στη διαφοροποίηση της μάρκας σας από το σύνολο).
  • Αντιμετώπιση επικίνδυνων σημείων ώστε να αναβαθμιστεί η σημασία της μάρκας σας.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.