Τα ψηφιακά μέσα είναι τόσο διάχυτα, που οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος θέλουν. Πέρασαν οι μέρες που τα μηνύματα που λάμβαναν οι άνθρωποι σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας προερχόνταν από εσάς και αποτελούνταν μόνο από όσα θέλατε εσείς να ξέρουν.

Τα ψηφιακά μέσα είναι μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή ψυχαγωγίας, ειδήσεων, κατανάλωσης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, και οι καταναλωτές έχουν πλέον εκτεθεί όχι μόνο σε αυτά που η εταιρεία σας λέει για το εμπορικό σήμα σας, αλλά και στο τι λένε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι, οι συγγενείς, οι γνωστοί, κ.λπ.

Και είναι πιο πιθανό να πιστέψουν αυτούς περισσότερο από εσάς. Οι άνθρωποι θέλουν μάρκες που να μπορούν να εμπιστεύονται, εταιρείες που να γνωρίζουν, επικοινωνίες που να είναι εξατομικευμένες και συναφείς, και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.